Best-practice

Spousta marketérů se žene za co největší databází (a někdy skoro za každou cenu). Přitom velikost databáze není to, co rozhoduje o úspěchu vašeho e-mail marketingu. Důležitá je angažovanost uživatelů. K čemu jsou vám v databázi lidi, kteří v životě neotevřou ani jediný e-mail? Za ty jenom platíte a nic od nich nezískáváte (dokonce ani data).
Více...
Vzpomeňte si na nějaké první rande. Velká příprava. Vše musí být perfektní. Chcete se ukázat v co možná nejlepším světle. Svůj protějšek chcete zaujmout, hlavně nezklamat. A tenhle seznamovací rituál je přesně welcome e-mail. Může to být začátek krásného vztahu s někým, kdo se v budoucnu může stát vaším oddaným zákazníkem.
Více...
Dosud jste udělali všechno správně - získali jste nový kontakt a díky welcome procesu navázali e-mailový vztah se zákazníkem. Vše vypadá růžově a začínáme mu tak posílat pravidelné newslettery, které vždy otevře a pravidelně klikne na nějaký odkaz. Bohužel takhle to nefunguje. Část kontaktů nikdy neotevře žádný e-mail, takže někdy vůbec nestačíme udělat první dojem welcome e-mailem.
Více...
Grafický design newsletterů je něco, čemu se nelze vyhnout, nějak to prostě vypadat musí. Proto je lepší to rovnou udělat správně. Design totiž ovlivňuje nejen celkový dojem ze samotného newsletteru, ale také doručitelnost a hlavně pak konverze.
Více...
Zpomalte a zamyslete se. Je nutné zahrnout vaše zákazníky vaším e-mailingem jako trávník sněhem ze sněžného děla? Není profesionálnější uvažovat o každém zákazníkovi zvlášť?
Více...
Technologie pro autorizaci IP adres, jež jsou oprávněné odesílat zprávy jménem domény, nejsou žádnou novinkou, ale jejich nasazení se u mnoha firem stále potýká s mýty a neznalostí správců. Pokusíme se vysvětlit nejdůležitější pravidla pro správné nasazení SPF záznamů.
Více...
DKIM je technologie digitálního podpisu e-mailových zpráv. Slouží jak k identifikaci podepisujícího, tak i autentičnosti zprávy, tzn. že nedošlo při přenosu ke změně zprávy. Podpisy jsou také jedním z prvků na které se váže reputace odesílatele.
Více...
DMARC staví na technologiích SPF a DKIM a poskytuje nadstavbu, která umožňuje tyto dvě technologie provázat za účelem ochrany domén a značek proti jejich zneužití třetími stranami.
Více...
Stejně jako existují pravidla a technologie pro přihlašování příjemců a získání jejich souhlasu, existují i metody pro jejich odhlášení. Jednou z nejnovějších metod pro poskytnutí jednoduchého způsobu odhlášení je tzv. One-click unsubscribe.
Více...
Níže uvádíme doporučení pro správce osobních údajů (tj. podnikatele) k implementaci v oblasti ochrany osobních údajů a ochrany subjektů údajů (tj. jeho zákazníků) před nevyžádanými obchodními sděleními na jejich straně.
Více...

Chcete vědět více o tom jak dělat e-mail dobře?

Dobryemail.cz budeme průběžně aktualizovat a vás o novinkách rádi informovat. Stačí nám poskytnout vaši adresu a následně potvrdit váš souhlas v zaslaném e-mailu.

Protože nám není bezpečnost cizí, doporučujeme vám přečíst si naše podmínky zpracování osobních údajů a dozvědět se, jak bude s vaší adresou nakládáno.