Novinky a trendy

20. 10. 2017 15:00
Podívali jsme se na zub českému trhu a analyzovali data o tom, kde mají čeští příjemci schránky a jaké používají e-mailové klienty pro čtení vašich zpráv.
Více...
23. 8. 2017 16:00
Další novinkou z dílny Seznam.cz je implementace nového standardu pro odhlašování jedním kliknutím. Tento standard výrazně zjednodušuje odhlášení zákazníků, protože vyžaduje, aby v cestě nestálo vůbec nic dalšího - a uživatel se mohl jednoduše odhlásit jedním kliknutím (např. přímo z hlavičky zprávy). Kdo tento nový standard bude opět podporovat, získá u Seznam.cz plusové body.
Více...
23. 8. 2017 15:45
Jednou ze zásadních novinek představených Seznamem je podpora technologie DMARC a poskytování DMARC reportů. David Finger naznačil, že odesílatelé, kteří budou plně podporovat DMARC budou označeni za důvěryhodné i v seznamu došlé pošty. Navíc zadarmo dostanete reporty o tom, kde máte problém s tím, že někdo nedodržuje best practices pro rozesílky nebo dokonce zneužívá vaši doménu.
Více...
23. 8. 2017 15:30
Významnou novinkou u Seznam.cz bude zpřísnění postihů (SPAM skóre) pro ty, kdo posílají celoobrázkové e-maily nebo vkládají do e-mailu obrázky namísto odkazů na ně. Obdobnou penalizaci zavedla americká velká trojka (Gmail, Hotmail, Yahoo) již před rokem. Přesný poměr obrázků a textu David Finger, který novinky představoval, nechtěl říci, stejně jako ji neuvádí ani ostatní poskytovatelé, ale naznačil, že “tapeta z hromady obrázků nebo jeden velký obrázek a minimum textu (hlavička ani patička se do toho nepočítají) budou znamenat výrazný postih”.
Více...
23. 8. 2017 15:30
Další penalizaci na SPAM skóre si vykoledujete, když budete posílat v předmětu zprávy emotikony (smajlíky, vlaječky, botičky, traktůrky a další podobné) - platí, že čím větší množství emotikonů, tím vyšší penalizace. Ještě hůř dopadnete, když se budete snažit obelhat zákazníky tím, když budete “švindlovat” přeposlané zprávy nebo odpovědi na ně (“Fwd: “ nebo “Re: “), popř. budete zkoušet nějaké triky, aby to vypadalo jako nepřečtená zpráva. Za všechny podobné techniky, kdy se snažíte zvýšit si pozornost na úkor předmětu jako takového dostanete opět záporné body. A do budoucna pravděpodobně ještě víc, než doteď.
Více...
23. 8. 2017 15:00
V souvislosti s nástupem GDPR v květnu příštího roku se Seznam.cz rozhodl, že byť to nařízení jako takové výslovně nevyžaduje, tak bude výrazně penalizovat ty odesílatele, kteří nemají implementovaný správný double opt-in proces. Doteď platilo, že pokud jste trefili nějakou spamovou past na Seznamu, tak jste byli zablokováni na 90 dnů. Nově bude platit, že pokud se vám povede trefit jedinou past na Seznamu, tak už nedoručíte na Seznam.cz nikdy nic. Výjimkou jsou právě konfirmační e-maily, které Seznam detekuje.
Více...

Chcete vědět více o tom jak dělat e-mail dobře?

Dobryemail.cz budeme průběžně aktualizovat a vás o novinkách rádi informovat. Stačí nám poskytnout vaši adresu a následně potvrdit váš souhlas v zaslaném e-mailu.

Protože nám není bezpečnost cizí, doporučujeme vám přečíst si naše podmínky zpracování osobních údajů a dozvědět se, jak bude s vaší adresou nakládáno.